lördag 5 januari 2008

jäkla blogg

min blogg är helt konstig.. gud vet hur många gånger jag fått ändra å skriva om å grejja för att det blir strul när jag ska publicera inlägget.. grrr väldrigt irriterande!

efter bilden på frasse ska det vara ett inlägg om min resterande julafton.. å det kommer här eftersom det tydligen inte fick vara med utan att bli förstört i orginalinlägget.. hmpf.. jaja här kommer min julafton iaf!

Efter denna lilla julklappsutdelning så bar det av till söta lilla fafa för att äta mat å kolla på kalle anka hos honom.. först svängde vi förbi hos famo å fixade till graven lite å tände ljuset som slocknat.. var länge sen jag va hos famo nu så det kändes bra å vara där nu faktiskt.. försöker oftast åka dit varje gång jag är hemma.. min älskade å mkt saknade lilla famo.. <3 sen efter kalle anka å fika så bar det av ner till släkten hos måbro roland för ännu mera mat å även julklappsutdelning =) hade visst varit snäll i år för jag fick allt jag hade önskat mig - volumaster från obh nordica, naiomi campbells parfym cat deluxe å en ny morronrock =) fick även nya morrontoffler som jag sitter med nu, dom håller värmen mkt bra! fick även en badanka, en skål å ett fint fat att ha blockljus på å annat smått å gott å även pengar.. dessa pengar spenderade jag i ullis, jönköping å på Cult-serien på presentverkstan =D skulle kunna shoppa ihjäl mig på Cultgrejjer faktiskt.. blev en svart keramik 3-ljusstake och en likadan fast med ett ljus i, en 3-ljusstake med träbricka å 3 ljuslyktor i olika storlekar å så 5 nya färgbrickor att ha i keramikljusstaken =D love love loooooove cult!! =D

1 kommentar:

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.