fredag 28 december 2007

vad skulle jag ta mig till utan min underbaraste V? Troligen förtvina inombords.. jag vill rikta ett av världens största tack till denna underbara människa för att hon, utan att tveka en sekund, öppnade sin dörr å famn för mig när jag behövde det som mest.. jag vill tacka henne för att hon lyssnar, förstår å talar vett med mig.. jag vill tacka henne för att jag får känna mig som hemma i hennes hem.. jag vill tacka henne för hennes villkorslösa vänskap.. jag vill tacka henne för att hon finns för mig å för att hon är min vän trots alla de mil vi vanligen har emellan oss!

jag älskar dig så otroligt mkt min finaste vän.. du är helt oslagbar å jag vette katten va jag skulle ta mig te utan dig alltså.. är så tacksam för att du är min vän å för att du en så otroligt fin vän!

ord kan inte beskriva min tacksamhet för det du gjorde för mig inatt, jag kommer vara dig (er) evigt tacksam för det resten av mitt liv.. ni är min andra familj å jag älskar er så otroligt mkt!

Inga kommentarer: